Friday, October 28, 2011

procrastinator no more


woke up. oh, its friday. what? friday?
esok saturday, lusa sunday.
esok mlm no more assignments, sbb ada bola [hoben jang hoben]
sunday ada talk.
so, i only have friday and half saturday.
cuti mau abesss.. meaning
uspot akan transform balik jd usipot
next week raya aji. aku? x kira, aku mau raya jugak wlpn cuti1 hari.
next 2 weeks, cuti awal muharram.
the next 2 weeks lagi cuti brthday sultan selangor
next 2 weeks nya lgk cuti krismas cmpur cuti stdy week. 
lpas tu exam..lpas exam cuti sem
lepas tu sem 2.
[berpandangan jauh]
cptnya masa berlalu, dan semakin berlakunya aging....tettt
dosa makin bertambah2.. sinner. astaghfirullahalazim.
apa aku sdh bt 19 thun ni? [berfikir]
aku remaja masih macam jagung mentah [metafora]
taubat tp bt lagik... typical human being... 
ok2, smlm tgk langit, warna oren, carik bulan, nope
carik bintang, nope
nmpk kpala klcc dr tgkap bilik...
nmpk lampu2 dia pn jdlaaa..mcm bintang jgk [monolog dlman]
proses urbanisasi dan modenisasi bak transformer [hiperbola]
assignment masih x siap2.. 

ya allah, bantulah aku menghadapi hari2 seterusnya, tabahkanlah hatiku, permudahkanlah urusanku, jauhilah aku daripada hasutan syaitan. amin..


No comments:

Post a Comment

commentMEnot