Monday, September 5, 2011

confusion of mind

sudah. aku bingung, pening. all mixed up. harini pihak atasan sdh discuss psl kemasukan degree bagi anak2 tiri asasi batch 6. esok pihak asasi akan discuss dgn ex-pres about how to deliver all the information and solve all the puzzles. aku sgt berharap drg dpt buat ASAP sbb its too late ady. everyone have booked their tickets including me. im pointing to no one here. sbb aku tau btapa drg pn bersusah payah urus hal kmi dri awal kmi masuk smpai skrg. frankly, i do respect 2 of these ppl yg mmg really work to get all things back to its place. i bet the asperians know whom these 2 ppl. saya sgt2 respect drg. dan klu jadi [aku harap jadi] mndftr 8 sept ni, mknanya aku kena ikut orientasi untuk kali kedua. dan tadi, aku tgk2 la apa bnda yg bdk baru kena download kan. [yg kami x dpt lagik pun, sbb kmi mmg xdibgtau mau bt apa pun] borang, segala bagai tu, tgk list of yuran. homakhaiiiiii.. *pingsan sekejap* ok, yuran mmg mahal.. mmg lpas ni aku gadai la emas2 mak aku... hahahaha..

No comments:

Post a Comment

commentMEnot