Saturday, April 10, 2010

almost digigit!

ahad~hari tidur2 sedunia. (tp ari2 pn aku tidur jak). he he. then, dpt call dr adikku. dia blik mngaji jln kaki then tjmpa anjing tgh jln. dia mnta tlg ambik d simpang. aku ni pun trip2 brani lah. igt tu anjing x tkut sma aku. rpanya. tu anjing kecik ganas jua. actlly tu anjing trlps bah. aisyy.. bhya... nasib ada payung d tgn.. tp mcm x tkut jua tu anjing. panik lah aku.. nasib tu uncle tulung halau. aiyaa...almost digigit oo... sdhlah muka bru bgn, kna aim anjing lae tu... aisyy...pastu buka kom, trnmpk my buddy post pic2 psl fashion2 cardigans n jackets... ho liao ooo... cantek banget deh. aisy... ssh mo cri sini tau... sdhlah aku ni x ska bli on9. ari ahad org shpping d bndr, aku cuci mata dpn kom... xpa2 nnt terbeli juak tu...gatal sdh ni kaki mo bejalan. nasib skrg tgh pokai mokai...klu ndak abis bah diborong. shawl+cardigans~wait 4 me dpt durian runtuh r...he he

No comments:

Post a Comment

commentMEnot