Saturday, April 10, 2010

my excitement is temporary~

hurm... i wrote too many posts because im too bored lately... bnyk krja mnanti tp mls mo bt. my weakness~ tidak suka mmbt kja2 rmh... lebih rela dduk berjam-jam dpn skrin yg blh merabunkan mta. rumah ini akan dipenuhi bnyi2 tekanan keyboard kom serta lgu2 yg mengikut moodku. tomorrow lah bru mo start bt krja~ hurm... b4 hepi psl kmngan n9, im hepi bout my new lappy that will arrive next week. imported from kL..hehe..kunuk.... sngaja jak bli dr sna. my sis help me to buy. ia adalh hasil kerjasama abah dan alongku. mmndgkan aku ni agak2 buta techno, aku biar drg yg decide. mo dbelikn pn aku kta mna2 jak.. jwpn ya/tidak bkn lagi kegemaranku.. ok, apa aku merepek ni.... soon gonna b 18, but still cannot decide sumthing 4 myself..mac lae depends dgn org laen..when, i will bcome independent r? aisy... rumit nya.... ok, my sis call me this evening, dgn suara2 bru bgn aku mnjwb.. dia tnya whether i want the backpack or not... aiyaa, alang2 mnyeluk pekasam biar smpai ke pngkl lengan lorrr... beli jak stu kali... haha...jaat ne bah..cam duit ku yg tarabang... nah...ber3G kmi, mmndgkn aku disuruh pilih mna stu yg aku mau.. agak2 blur la 3G ne..huh..alang2 pilih itam plain jak laa.. mls sdh mo mmmksa mta ni menerangkan pndgn.... hope semat laa.... huhu... xkn ada pnysln laa....arap2... hurm... 2 things makes me hepi, but still its temporary.... still remind me of my bestfren condition......hope he's ok....

No comments:

Post a Comment

commentMEnot