Wednesday, March 2, 2011

lost


aku mau bunuh diri. ayat bengong yg kluar dri mulut becok aku ni.

ayat itu hanyalah hiperbola semata-mata. setelah mndapat tahu keputusan ilmu hisabku untuk test 1. sgt mengecewakan. ya. sgt sgt. nothing can describe how pathetic it was. after one problem, ive got another. dgn itu, aku berazam dan bertekad utk mengisi masa lapangku yg x berapa mau lapang dgn buku2 ilmiah, stu lgk result menanti. physics. aku hnya mampu berserah dan bertawakal. frankly, i felt guilty. very guilty. to whom? to everyone. and u know why kn. espclly, parents. felt ashamed to meet them. yes. im lost. lose hope. kerana nila setitik rosak susu sebelanga. kerana result se'subjek' rosak harapan selamanya. but, i will work harder for the upcoming test 2. yes, i will :)


kaki umpama badut ini menyatakan segalanya. ya, aku pergi main boling. first time. and nothing can describe how it was. dlm 2 game, aku dpt strike satu kali jak. selebihnya, bnyk msuk longkang. thanx to my classmate sbb ajak. klu ndak, mcm haram aku mo pegi main boling ni. at first, mmg x mau main. mau tgk i am no 4 ja. oh ya, btw i am no 4 ooooseeeemmm! cute spock. ehehe. ok, continue... after thinking, bila lagik aku mau main kn, jd, cuba2 lah main.

aku : eh, aku rasa kan longkang tu yg suka bola aku la.. tu yg balik2 msuk longkang jak tu.

No comments:

Post a Comment

commentMEnot