Thursday, March 3, 2011

because i must stand and show to the world.

its the third time i dreamt of that thing last nite. dan perasaan semakin membuak-buak. demmit. bt aku kuat berangan. buat aku hnyut dgn duniawi. ceh2. yeah. that thing. that everybody want. alah.. bnda tu. yg sdah pn jd trend. gantung di leher bnda hitam tu. yeah. dslr. bongok tul mimpi aku ni. tp best jugak. haha. bengong. yes its been 3 KALI aku mimpi aku pegang dan act like a photographer. meaning, aku mmg mau bnda tu badly lah kn. tp ekonomi sekarang mkin gawat. aku x mau bebankan sesiapa for the sake of something that im very passionate to. biar semuanya dtg dr titik peluh aku sndiri. trip seja kan. pdhal blum krja pn. xpa2 i will work hard for this 2nd sem.

harini, aku officially dpt semua result test 1. yeah, im sad. dissapointed. tp still very thankful. maybe usaha ndak ckup. mmg ilmu hisab jak lah yg spoilkn result aku. yg lain, not bad. moderate. suma graph maintain. ilmu hisab ni tiba2 decline. mna ndak angin aku satu bdn. kecewa. lalu semalam, aku memberikn all my heart to my dearest biology textbook. utk mengubat hati duka lara lah kononnya. tp, at least berjaya jgklah study. drpda x study lgsung, asyik mengenang result yg mmg x kn berubah. xkah nmpk loser sgt tu. so, thx to the result yg bt aku realize more bout my effort, prayer, and all that. and thx to all my friends yg bt aku rasa tercabar dgn result dorang. ni yg bt aku rasa smgt mau stdy utk test 2. ;p

No comments:

Post a Comment

commentMEnot