Tuesday, January 25, 2011

whats that.. dem

sori for making this post a lil dirty but this the truth. happened to me just now.

tgh2 aku menscan brg yg ingin dibeli oleh plggan ketika bertugas di kiosk, around 9.45 to 10.00 kot. aku tgh2 mencari kertas a4 slpas itu. aku heran knpa ada something bergerak kasar di kaki, aku igtkan wayar laptop, sbb time tu mmg tgh on pn cas laptop tu. tp benda tu mcm agresif sgt2. then, aku tgk bawah. and it was a SNAKE.!!!! i repeat it was a SNAKE!!! aku lompat ats kerusi smbil mnjerit "dem, dem, dem, dem ,dem" sgt x boleh control sbb aku ada trauma sikit dgn bnda2 yg scaly skin ni. apatah lgk benda2 yg lentok2 mcm bnda ni kn. geezzz... i cant stop shaking. smpai lps tu org bg duit pn tgn aku gigil. kaki x jejak lantai, dduk cangkung atas kerusi. smpai skrg still geli dgn kaki sndri. oh no... im so scared rite now.. mcm x blh kluar bilik. tp, kpda plggan kiosk, dont be worry sbb im sure bnda tu dtg dr luar. and lari msuk dlm. sekian, terima kasih dari diriku yg ketakutan lgk trauma.. (ni yg nak mntak pampasan ni) hahaha.. kidding! ;p

No comments:

Post a Comment

commentMEnot