Saturday, January 22, 2011

totally freaked out!

smlm sda kac khatam 2 movie, race to witch mountain sma the happening. dua2 pn siuk thap gaban! wlpn crita 3 or 4 yrs ago.. tp best!google la klu mau tau psl apa tu crita.. before tidur plak tgk toothfairy.. tp half way seja sbb sda pnat yawning, akhirnya tertidur... dwayne johnson sgt best! and m. night syahmalan was my old time favourite! so, arini x mau tgk movie. sbb mau bg siap lab report yg sgguh complicated + memeningkan kepala otak. husshhh..

mau dijadikan crta... tgh siuk2 aku pigi tinguk match lee chong wei sma chen long kemarin. (slps aku nmpk d twitter org dok hu ha hu ha psl match semi tu, aku berlari ke bawah utk ke bilik tv). tv clear dowh! lcd thap gaban.. tp skit tengkuk r.. tlmpau tnggu durang pigi letak..aik.. smbung balik.. time aku tgh excited tgk c chong wei pkul tu bebulu tangkis, aku dpt sms dri classmate. yg berbunyi.. "esok ellis lab yg gnti thaipusam pkul 2-3 ptg" kinda like that laa sms dia.. aku pn mengeluh pnjg sbb itu kn time final badminton! slack btul laaa.. tp bila dipikir2, org lain pegi tgk jadual, replacement tuk ellis lab bulan 2 bkn ahad ni. pastu, bdk degree kn ada starting school.. pelik??!

12.30pm.. dgn smgtnya aku iron bju yg kedut seribu kali kedut tu smbil bersiap2 d bwah kipas. (harini sgt pnas)aku pn mnjerit dgn tiba2 nya

aku : ahhhrggghhhhggg!!!!
rumate : knpe nab?
aku : ada penyangat!
rumate : ape? penyangak?
aku : penyangat! eh.. penyengat, tebuan, lebah.. errkkk??
rumate : ouh....

slpas bersiap2, aku pn ckp dgn rumate aku. aku yakin la arini teda ellis lab... mmg x logik arini ada ellis lab. tp klu aku ckp, nnt.. xpa la.. pegi jak (buang masa)

setibanya kmi di fakulti bahasa dpn kompleks akademik, dgn smgt yg jitu lg berkobar-kobar (dlm hati sda tau teda ellis tp x puas ati slagi x cek jadual sndri). ok, mmg btul pn bulan 2! 20/2/2011. sebulan dr sekarang.. dgn penuh kebengangan..6 gadis sunti mencarut x abis! mencarut dkat ketua klas bi... hahaha.. lawak2.. so, kmi plan mau kactau bdk prmpuan seja.. nmau kmi kactau budak llki.. biar drg rasa penat dn berpeluhnya jln pigi fakulti bhasa ni. so, we call it a win-win situation! hahha.. tp, kerja jahat selalu x diberkati.. budak llaki berpusu-pusu menelefon gadis2 sunti yg tgh bengang ni.. kmi x pndai mnipu dan x smpai hati, lalu kmi ckp jak teda... huaaaa.... sdalah perut lapar.. xpa2.. nasib bekk beru mau pegi foodcourt. gadis2 sunti lalu pulang ke foodcourt dan terserempak dgn 2 org lg gadis sunti yg tgh dlm bas.. mereka juga bengang.. lalu bercadang mau buat sup tulang c mr. presiden tu.. tp kan.. klu dipikir2 balik, kmi pn slah jugak, knpa? sepa suruh kmi mlas pegi tgk jadual ganti tu, mgharap sma presiden jak.. kn? kn? tp, klu aku ckp ni pn bkn nya mkn sman jugak.. msti drg mau slhkan ketua jugak.. xpalaa.. aku diam jaklaa.. mlas mau buang air liur mencarut sma org yg x slah seratus peratus kn.. hoho..

ok, aku sda mkan, aku mau tidur! pemalasnya.. ehh.. jap2, ptg ni chong wei main.. jd, kena bersengkang mata!

amaran : bahasa yg digunakan tidak diperakui oleh dewan bahasa dan pustaka. kerana ia sgt telah dirojakkan. sekian terima kasih. peace :)

No comments:

Post a Comment

commentMEnot