Saturday, June 26, 2010

mcm cacing



for the last time, aku bkrja ari sabtu mmndgkn next week aku sdh blah dr rmh. arini pegi masjid cam besa. arini calon2 bakal2 haji tu ada praktikal, melontar, saie dgn tawaf. aku pn terigt blk time mnggu aktivi d mktb dlu. ada praktikal haji.


ihsan, mjlh mktb thx for the cd!

ok2, gmbr di atas tym praktikal haji d mktb. sblh kiri tu aku yg tidak tau malunya posing tuk kamera. hehe. aku pantang tgk org pgg kamera sbnrnya..aku dgn bestfren tgh kutip batu utk pigi melontar d court takraw..siok eh..hahaha

gmbr sblh kanan tu my fren tgh cium hajr al-aswad la konon2 d replika kaabah. ceh... miss that moment.. dgn pkai telekung. i wish to go there....

berniaga mcm besa. aku plak mcm cacing. x pndai ddk diam. jln2 jak.. sbb bosann. jd, aku pn jakun2 lah p menyibuk drg praktikal haji. kejap2, aku tgk org tawaf,kjp2 aku tgk org melontar. cam mo ikut pn ada jgk..hehe

then, cam sayu lah sikit kn..tiba2 emo, sbb aku tgk suma warga emas ni.. kpenatan berabis bah drg. pastu ada bah ni, tiga org pacik2 ni.. drg ni klu tgk mcm bujang lapok la.. btul2 mcm bujang lapok.. drg ni always cool, tersenyum, peramah.. suka btul aku tgk drg ni. kdg2 mcm touching2 la klu tgk drg ni... btul2 kamching la. apa ndak bestfren kn.

arini last sdh aku berbisnes2 sma warga2 emas ni. it was a great experience la. dr bln mac smpai jun aku berniaga setiap sabtu. bgn awl pg, agkt brg, layan karenah org tua..pnattt. next week aku tggl berniaga d kedai seja.. tp itupn x pnat. cuma ddk dlm aircond tggu customer.. kira ok laa

next week. no, actlly starting tomorrow jadual penuh. esk ada kenduri rmh cousin. then, lusa pigi kac mati setem. starting tuesday, i will pack all my things. and, on friday i will be leaving. rasa berat hati mau pigi. dunno why. :((. ya allah, pls give me strength and courage to go there. every night b4 sleep feels like crying. im so sad.. maybe sdh 6 bln d rmh kn. anyway, i have mission possible. i have to success!



No comments:

Post a Comment

commentMEnot