Thursday, May 27, 2010

ok ni last sdh ni

ok ok..klu namau baca pn tia pa laa
tp just wanna share something bah
yg make me feel thinking again ni
here's a dialog yg bt aku bepikir tuu

abah: sdh abah tlepon upm td, dia ckp klu pointer 4 flat blh jd doktor jugak tuuu
me: ohhh..
ibu : alah.. jgn lah tlmpau tggi bah 3.99 atau 3.98 ok lah tu
abah: nah..bljr kau bgs2 sna


persoalnnya knpa aku bepikir???
sbb mcm aku perasan yg family mac menaruh hope sma aku spya aku terjebak dlm dunia medic ni espclly jd doktor.. aku rasa bgtu laa.. mna2 pn pigi msti ada relatives aku igt aku akn jd doktor atau yg sewaktu dgnnya..drg x tau ka yg aku x kisah klu x dpt jd doktor?
tp, aku x kisah lah mna2.. sbb aku amik asasi ni pn spya ada backup.
klu x dpt jd doktor, aku blh terjebak dlm dunia biotech.. which is actlly my 2nd choice..
jd x kisahlah mna2 kan.. klu aku ckp aku jd vet..konfem tekejut drg ni..hahaha
actlly, aku pn teda cita2 ni skrg..btul2 teda...tp aku ada aim laa...niat suma..msti ada.. tp cita2 mac diragui.. too many choices ni.. harap2 smpai sna aku clear ttg my ambition.sbb stiap kali org tnya pn, aku main antam jak..hahaha.. ni nmnya teda keyakinan diri.. *jgn tiru perangai ini

sometimes kita ikut ckp fmly sbb mau bt drg hepi n proud
tp klu bnda tu dibt scra pksa dan tidak mmpnyai niat yg btul
kita sndri yg merana, melainkan kita mencuba utk menyukainya
dan sntisa berdoa agar apa yg kita jalani adlh yg terbaik bt kita dn org lain :)
jgn pernah menyesal, tetapi anggap ia sbgai pengalaman utk diperbaiki di masa hadapan


p/s: d fb heboh psl isu crocs.. dan aku plak pminat crocs no 1..haha.. kasut itam yg aku bkal pkai pigi u pn jenama crocs...hehe

No comments:

Post a Comment

commentMEnot