Wednesday, March 31, 2010

say X to carbonatedzz


dgn rasminya, dan dgn bangganya beta mengumumkan beta berjaya menjalankan kempen 'say X to carbonated drinks'...*wink*. yg hnya disertai oleh diriku sendiri...hehehe... ini adalah misi pertama sejak aku melangkah keluar dr alam persekolahan..ghaghagha...bgga ni...hehe..tedalah... my mission accomplished... wlupn terdpt bnyk dugaan, cabran, godaan...aisyyy...aku berusaha menahan....dan aku berjaya!!! yeah!!!! utk 3 blan aku tidak minum minuman bergas...huh..mmg x prnh dibuat olehku... kali ini aku berjaya melakukannya...tp klu bln2 raya mmg x dptlah...abis suma rmh serve carbonated... apa2 pun...aku akn terus bertahan..aku tidak akn berhenti smpai d sini...aku akn meneruskan perjuanganku menentang gula untuk beberapa bulan lagi...aku akn cuba 4 this april... aku yakin aku blh buat... jika berjaya, aku akn meneruskan pula perjuangan menentang nescafe...skrg x blhlah, sbb tlmpau addict dgn nescafe... i do need ur support guyz.... pray 4 me =) biarlah fizikal ku mnjadi bualan, asl kesihatnku tidak mnjadi persoalan..hehe... sy mahu idup sihat!!

No comments:

Post a Comment

commentMEnot