Friday, May 20, 2011

mouth can simply talk

"eh, eh nnt aku pura2 tlg junior angkt barang. yg llaki, jd, boleh aku ambik ksmptn"

"kita bt muka ketat sikit, jgn senyum dgn dorang"

"vogue gila budak2 junior, kalah senior"

"ni yg aku tergugat ni"

"uiii, matured nya muka, xpa nmpk kita muda sikit"

"baru junior...."

ok, itulah antara ungkapan2 si senior yg sering keluar dari mulut. dan ianya mesti, pasti dan wajib la terjadi d semua tmpt yg menerima junior baru. ok, apasal ayat aku skema? forget bout that. tp, aku bknnya mau mngata siapa2. sbb dialog2 di atas aku pn baru ckp td.

ok, mood berpikir* wink wink

"mcm mnalah keadaan d bas nnt ari isnin?"

"mmg x dptlah aku mau naik aras atas mandi"

"mkanan macik cafe msti abes nnt kn"

"msti yg plg hepi abg2 senior la"

"bolehlah trip2 jd muda lpas ni??"


xkisah la ada junior ka teda ka, yg pntg aku pikir mcm mna mau terus idup dan bernapas utk sem 3 ni. bas masih mnjadi isu. begitu juga mknan, klas jauh? no komen. xdpt mau bt apa. yg pntg ni last sem aku mau struggle bfore msuk dgree few months later. tp, thanks la to few of my friends yg ada motor, kdg2 blh jugak aku mnyelit2 skali kn.. hehehe :P

No comments:

Post a Comment

commentMEnot