Tuesday, June 8, 2010

takut-resah-geram

kenapa kenapa kenapa??
ini semua gara2 pencuri yg tidak bertamadun tu baa
abiss baa bnyk urg jd mngsanya
baru pencuri pndai lagik tu
amik yg branded2 sma yg bernilai tggi seja
apa pnya manusia
tidak bertamadun
hoho

actlly dkat neighbourhood aku sdh bnyk kes kecurian recently
area2 rmh kmi lah tu
aritu kmi pnya jiran dlm jrak 50 meter
pastu jiran dlm jarak 100m kot ada dlm 4 rumah...
series tkut r... sbb bnyk btul

aku ni pun perasan conan la, prasan sherlock holmes pn ada, apa lagik pas tgk anime kindaichi..lgklah bertambah2 perasan aku
konon2 aku mau pi crime scene mau mnyiasat...
pnya tggi angan2 kn..hahaha
series, naluri aku berkata, nabila, this is ur first case..hahahahaha
lihatlah betapa merepeknya aku..tlmpau teda kerja sdh kn.

pastu td, aku pegi kedai runcit.
aku dgr ada org ni pi mengadu sma tuan pnya kedai
*tuan pnya kedai disygi ramai*
dia ckap, aku pnya laptop kena amibik tggl kipasnya seja.
pnyalaa, aku resah..
sbb apaaa??
rmh kami ada bnyk brg2 yg terancam *bkn niat tuk mnnjuk*
matilaaaa

dear pencuri, insaflah kmu sblm kmu diinsafkan yaa... jdlah manusia yg bertamadun serta berguna kpd bangsa, agama dan negara....ssghnya mencuri itu hukumnya dipotong tgn..hoho *nasihat dr insan yg prihatin

No comments:

Post a Comment

commentMEnot