Monday, June 21, 2010

sayonaraa

hari ni kmbali bkrja stlh pnndai2 buat public holiday sndri kemarin. hoho
jln kaki pegi kedai, bukak kedai sndri. ceh2..mcm bos aku rasa. td pn sgja lmbt2 lg pgi kedai..mls mau krja. arini ari skola. atas shophouse ni ada skolah agama. tepat jam 10, berduyun2 la drg turun. suma pn jakun tgk kedai ni. bru drg nmpk kn.

aku tgh menaip dgn berpeluh2 nya. sbb teda karaannn!!!!.. siksa2.. naib battery laptop mac full.. adeh.. bru skjp menikmati air-cond td. pastu mkn sarapan. aku beli d gerai2. mee + buntut ayam!!! hahaha.. pg2 pn ada sdh ni jual buntut ayam. sedap2... tp ada pedas sikit laa.. sdhlah berpeluh sbb pnas. berpeluh sbb kpedasan lgi. nama jak aku ni jawa plus lagik melayu. pttnya aku terer mkn pedas2 ni.. tp terbalik ni.. aku x mkn pedas. sos cili, lada, sambal?? suma aku x mkn. bnyk sdh org ckp lada sma smbal tu lah kac selera mkn.. tp aku x pecaya ni..hehehe..

berbalik kepada buntut ayam, aku lma sdh x mkn bnda ni. psl d sdkn ni x sdp bah bntut ayam dia. klu sdp pn msti yg kecik2. aku plg sukak la mkn yg kundasang pnya.. aritu aku bantai lebih 10 cucuk tym d kundasang. dlm fmly aku lah yg plg kuat mkn buntut ayam.. tu psl klu sggh kundasang abah aku msti order bnyk2.. sbb dia tau, aku akn bg habis smpai licin..hehe... tp x blh mkn slalu ni.. blh akibatkn pnyakit apa ntah..

aku x thn sdh... berpeluh mcm mandi sdh ni..karan x pndai idup.. d seberang jln ada conxtruction, bissiiingg... boring..

p/s: i can feel the homesick alrdy..huuhu :((((((((((


No comments:

Post a Comment

commentMEnot