Friday, June 18, 2010

met my beloved


im happy ooo.. tadi ada family gathering. ada doa selamat sket plus smbut bday cousin aku yg kecik. actlly bday dia 6 jun. ckit sma dgna ku tau. hoho... kazen aku td suma baru igt bday aku bila.. sob sob. aku pn mintakpuji la, kunuk lmbt tidak diterima..haha...

nilah kazen aku yg brthday girl tu..nma dia aisyah.. cute.. sumandak kn tu.. urg ranau.. jarang jumpa dia ni.. tu yg sipi2 tu cake dia.. dr SR..haha.. pa lgk..aku dgn kazen2 aku suma kejakunan kan, di antam lah..haha.. sedap lah..mmg chocolatey taste btul...

mmg best lah..mula2 aku dtg aku mmg tunggul. sbb lma sdh x jmpa kn jd mulut aku cam ada gam ckit. lma2 msuk jugak laa..

mls mau tulis pnjg2 sbb tlmpau bnyk idea..hehe..


aku tgh beperasaan ni. thun ni aku x smbt bday kn. jd berangan2 lah kejap..hehe..

No comments:

Post a Comment

commentMEnot