Thursday, June 17, 2010

meh merepek jap

my siblings are watching sutun for..emm.. i dont know how many times already.. so lazy to move my butt in front of the tv. just stay here. books area and only listen to the sounds.

lets talking crap..haha.. got so bored rite now. i dont know what to do. finished with playing edit2 gambar with mr. photoscape. *yeah, im not expert using photoshop like i used to 2 years ago. hoho.. so sad to type that.

2 years in jail..oppss. i mean hostel. hehe.. i can say its the best jail ever!!.. away from football, newspaper, social life (not too social lah before)...hehe.. now, i didnt read newspaper, and didnt watch football. i used to read newspaper at the library everyday, but only reading the headlines.

ok, meh ckp bm..terbelit jari2 type english ni..ehehe.

ada ni, aku keboringan thap superb laa.. then aku bermesra dgn mr. google..haha.. aku pn sruh lah mr. google ni crikn aku bnda2 pasl asper upm. bnyk jgklah yg kluar. tp aku click yg ada link dgn blogspot jak. sbb dah jd peberet aku men blogwalking ni.

then, ada lah 2 biji blog yg aku survey2 berabis.. empunya blog ni alumni asper tuk batch2 lepas.. aku pn bcalah pglmn2 drg. agk superb jgklah pglmn drg ni.. tiap2 petang p berladang? hhoho... im gonna be sooooo dead... sdhlah lma sdh aku ni x riadah. tem d maktab dlu pn slalu escape bah..haha. pastu tuan pnya blog tu mmg antra yg genius lah... dean's list pnya org. then aku ada bca lg, kbnykn stdnt diambik dr SB,SBP,MRSM dan yg sewaktu dgnnya.. terbaca jak bnda tu, sebaldi saliva aku telan..hahaha

berbalik kpd cek yg aku dpt ptg tdi.. kakak aku jeles berabis..haha.. bestnya klu dpt kac jeles org ni..jahat kn aku...hahaha... drg kta "yalah, kami kn anak terbiar", pastu ada yg ckp, "ini jak kau dpt".. ceh2..dlm hati berapi sdh kmu tu kan kan kan...hahahaha... *evil laugh.

apa lgk aku mau merepek ni r....

bg sesiapa yg pissed off dgn aku skrg, aku pn x tau knpa, aku mau tau knpa, tp mls mau ambik tau knapa. sbb buang masa aku. ok ok ok. sori sepuluh jari aku susun ya. *(smbil nyanyi lagu sorry sorry yg super junior tu)

pastu kn, ada bah ketidakpuashatian aku ni.. ada lah ni kan bdk2 mentah d fb tu.. blik2 update status yg jiwang2 ni bah..hoho.. adeh.. biarlah bah drg nabila, asl drg bhgia..tp tulah cam mau remove jak org2 bgni ni..haha... x than mngk status bdk2 mntah yg jwang.. klu sebaya aku xpa jgk.. hehe... sibuk jak aku ni baa

pastu tym2 tanam anggur d rumah ni lah bru aku dpt tau mana kwn mna lawan yg sbnr..haishh..knpa lah aku buta sblm ni.. actlly aku buat2 buta..hehe... itupn lepas aku bepikir dan bepikir..aku mnggunakan kemahiran sherlock holmes, conan dan yg sewaktu dgnnya..hehe..makaseh to my brilliant brain..

ini post merepek, bg sesiapa yg mmbca shgga habis, trima kasih krna merepek bersama saya..haha

No comments:

Post a Comment

commentMEnot