Thursday, May 27, 2010

some things better to be left unsaid

yup..slalu pn bt bgtu.. better diam than bercakap.. klu kwn2 aku tau..misti drg ktawa berabis. bcoz nabila is very synonym with noise, talkative. silence?? thats not nabila oo.. tp skrg sdh terbalik.. sy mls sdh mau bercakap... bnda ni mkin berlarutan smpai berjangkit pigi sms... klu org sms, aku seldom mau bls..knpa?? mls mau ekspresikan kta2 dlm bntuk text..huh?? yaa..mcm teda idea sdh apa mau di text sbb lma sdh x becakap kan..jd tebesa sdh ni... jd, sjak few months ni, aku slalu kac gantung sms la atau komen2 d fb..haha.. gantung?? ya...mls mau rply sbb teda idea..so sorry kpd all my buddies yg terkena..haha... teda bt kata penutup..hihi

ni mau bt bangkangan baini..bangkangan snyap2 org bilang.. tp teda2 jugak la aku rasa..hihi.. my sis ask for a new lappy, then yg lama??? ouh.. x suka x suka... mau jugak yg baru baa.. xpalah..lgpun dia amik software engineering she deserves it..mls mau argue...tuk pljrn jugak..bkn tuk suka2 kan... n she will get a new lappy soon... how bout my request for new hp??? mau msuk u sdh ni... sdhlah ni hp yg guna skrg x blh calling2..sbb klu calling2 trus lowbat ni..padahal bru seja cas... naa... klu sms lma2 pn trus abis bat..isnt that pathetic??? bkin pnas ni...klu geram, trus aku x mau pigi cas..pduli snaa.. *ketara ni bah mogok

oh yaa..arini setat sdh berkeluaran bdk2 matrik sma bdk2 skola d fb.. sbb cuti kaann... i miss my frenss...suma sdh pi stdy..aku seja ni blum..pling lmbt la aku kali... huhu...ehh, ndak kali... ada lgk kwn aku yg amik dip mac terkandas d cni..sma2 kmi dftr bln july..haha.. meranalah hidupnya aku kerjakan... hahahaha...

bah, till then, aku merepek sdh ni... haha daa~

No comments:

Post a Comment

commentMEnot