Friday, May 21, 2010

results resulting

sibuk? menyibuk? penyibuk? hahaha
nilah klu urg teda kerja, menyibukkan dirilah krjanya...

ni mau crta psl schlrship mara dgn jpa ni..

knpa? apa kes? sbb aku lah slh seorg clon jpa dlm ngra yg tlh direject awl2..hahaha
mohon jpa dlm ngra pn x dpt...sdhlah rslt so-so..ada hati mau mohon schlrship...tp apa slhnya mncuba kn...mnatau rezeki...hehe..

kwn2 aku bnyk yg dpt dowh... jpa n mara...uishh..blh ckp bertimbun la kwn2 aku dpt... kwn sklh, kwn fb, kwn bloggie, suma jenis kwn lah..... india, aussie, ireland...seantero dunia drg pigi...rezeki bdk2 pndai kn... aku tumpang gembira dan excitednya tuk drg... (blh aku mntak souvenir) hahahaha

tp, mlgnya, my best bud x dpt... pdhl dia genius-mius dr aku ni.... aku brhrap dia dpt tu mara... tp, bkn rezeki dia..again, its all about nationality matters.... upu pn x dpt psl ni laa... aishh... kesian laa... xpalaa..kali dia blh berjaya-maya dgn gemilangnya d matriks...aminnn... i'll alwys pray the best for u beb!!

bagi yg dpt tu.. tahniah!!! u guys deserve it...

oh ya, ada jgk kwn2 yg dpt bantuan dr pzs.. (which i really want badly) tp, aishh.. i dont want to blame anyone for the reason i dont get it.. its all about 'services'....

for those yg x dpt apa2 schlrship tuk pigi overseas, dont worry, we still have chances..but work for it!!!

im suspicious bout something..tp, mls mau crta laa... nnt kata aku ni jeles-meles...tp bkn lah... sbb sdh diajar psl bnda ni, tp still i think its not being considered by certain pihak..hurmm.. let me be the only one wondering bout it...

gud luck for all n for all gud luck...

p/s: apa yg berlaku ada hikmah disebaliknya..i do believe on that!

No comments:

Post a Comment

commentMEnot