Thursday, May 6, 2010

bgus btul anak ni

ni anak dara tp perangai mcm bujangan sak bah... btul2 mcm teda karaja sdh. tggu disuruh bru mmbt kerja..itupn main tgguh2 lae...sadisnya...

hari ni hari ke 2 sdh tdur bkn pd wktu malaysia..haha.. siang bru tau mo tdur. mlm berjaga sak. klu bkn on9, tgk tv, klu ndakpun mengurik segala bnda yg bulih dimakan d dapur..

3 ari lae thomas cup, mmg melekat sak lah d tv ni, lps tu ada lae piala sultan azlan shah tuk hoki..nah.... mmg tgk sukan berabis...org lain mnggu FIFA, aku sak ndak..x ska ni tgk bola luar negara pnya..sukak tgk yg tempatan jak..patriotisme kunuk2...

arini aina p rumah, bg hadiah...huhu.. terharu gilerrr r... tiba2 dia ckp mo p rumah ni..adeh... sedih oo nmpk muka dia td... aisyyy...akn aku jg bgs2 apa yg dia bg tu...very precious gift..huhu :'((

aisyy.. bsuk mmg start sdh snyi ni fb... bnyk sdh yg bertolak esk... anyway, i really hope the best from all my friends.. aku harap drg dpt strike the goal... aku mau kmi suma berjaya n capai cita2 kmi... aku mau kmi tebus blik mistake yg lalu..guys, lets pray for each other r.. aku tggu kmu d semenanjung sna..rmai2 kita serbu sna nnt.. guys, utk yg pigi luar ngra, im willing to wait for u guys in klia klu bulih..guys, i really miss u all laa... utk yg asasi sma matrik tu, kita cuma kna struggle tuk 1 thun ni.. lets forget a while mo njoy2 ni...parents kita, beliau kita..kita kena bls pengorbanan drg ni... but do remember, mna2 pun kita pigi, niat kita kena btul~ untuk menun tut ilmu... aku yakin, doa, usaha, niat, tawakal memberikan kita sejuta kemanisan dlm mengecapi kejayaan..

kita suma msuk 18 sdh thun ni... aku igt tym skolah dlu slalu merungut namau sekolah la apa lah...tp skrg, suma org pn rndu saat2 tu...

guys, i will never ever forget suma last wishes, nasihat yg kmu bg sma aku...

no matter what my name is, im still nur nabila sarkawi!!!


No comments:

Post a Comment

commentMEnot